Selasa, 14 Februari 2012

- - -> JangAn DikenAng seSuatu Yang TIdak MenJaDi MiliK kit@<- - -

" aku seakan mencari sesuatu yang hilang..
   tapi tidakku jumpa..
   dan ku fikir sejenak bahawa sesuatu yang 
  hilang itu bukan milikku lagi.. "


Pada mulanya mungkin kita sukar untuk menerima kenyataan bahawa sesorang yang manabur janji dan segalanya pada kita, pada hari ini bukan lagi manjadi milik kita.. YA aku lah salah seorang dikalangan itu, tapi aku tidak akan mudah mengalah, apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya.

Tipu jika aku katakan aku tidak benci pada orang yang penah mengecewakan hatiku.. tapi tidak mengapa benci itu aku dah buang jauh kerna aku banyak belajar dari apa yang telah berlaku sebelum ini pada diri aku..



"kekuatan yang ada pada hari ini, lahir dari tangisan yang menemani sejak kau tinggalkan aku...
 setiap tangisan, otakku ligat memikirkan apa yang telah berlaku antara kita.."


"menangis bukan bererti kita lemah, menangis boleh membangunkan diri kita untuk meneruskan kehidupan yang mendatang, jangan disimpan rasa kecewa itu terus didalam hati kerna ia akan lebih menyakitkan.. luahkanlah dengan air mata, sungguh selepas itu kita akan merasakan ketenangan dan juga kekuatan"


Jangan dikenang sesuatu yang tidak menjadi milik kita..
Carilah apa yang ada didepan mata.. redha dengan ketentuanNYa..
Yakin bahawa apa yang telah hilang pada hari ini akan digantikan yang lebih dari sebelum ini..

p/s : hanya meluahkan apa yang terbuku dihati, yang tidak mungkin keluar dengan kata-kata..
       bukan simpati yang diminta, cuma hanyatilah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan