Isnin, 16 April 2012

==>>>dUgAan!!!!

Dalam kesunyian malam...
Merenung jauh kelangit...
Membiarkan angin malam mebelai tubuh..
Melayan perasaan sayu yang masih segar terasa dihati...
Mengenangkan kisah bersama selama 3 tahun..
Tika sebuk melayan rasa hati,permata jenih terus menerus membasahi pipi..tidak dapat lagi untuk menampung satu rasa yang singgah dalam diri ini..

Alahai jiwa...
Bersabarlah, mungkin berat pada hari ini..
Insyallah, yakinlah akan datang senang itu suatu hari nanti..

YA ALLAH..
JADIKAN AKU SEORANG YANG PENYABAR&KUAT DALAM MENEMPUH  SEGALA DUGAAN YANG KAU BERIKAN KEPADAKU INI...

Lemahnya aku bila berada didalam keadaan ini..
Walau sudah bersungguh menolak akan sume ini, pergi jauh-jauh dari hidup itu..
Tapi itulah yang mendatang dalam kehidupan hari-hari ku..

Biarpun kau bukan yang pertama lelaki yang aku kenali..
Tapi kau lah yang mampu mengegarkan seluruh kehidupan aku...
Membuatkan aku rebah saat kau pergi dalam hidupku..
Seakan terkena renjatan pada saat-saat pahit itu..

aaaaaaaaarrrggggghhhh!!!!!!
masih terasa seksaan itu..
tidak dapat digambarkan rasa itu..

Aku akan terus berdoa agar kau..
Berada dalam keadaan baik-baik sahaja...
Ceria sentiasa..senyum selalu..berbahgia dalam hidupmu..

Aku yakin dan pasti dugaan ini, mengajar serba sedikit tentang kehidupan..
Dan ada hikmah disebalik semua ini berlaku..

Jika diberikan peluang..aku akan cuba membuat yang terbaik untuk kehidupan kita pada masa akan datang..
Hanya mahukan kau...untuk hidup selamanya dalam kehidupanku..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan