Rabu, 25 Januari 2012

{ cInTa BuKaN MiLiK Ku LagI }

 Walaupun kau bukan cinta pertamaku ,  kau  mampu membuatku seakan   
                                          hanya dikau yang pernah kukenali...
Banyak perkara & juga dugaan kita tempuhi bersama , jika ditakdirkan kau bukan milikku aku redha dan aku akan cuba untuk melupakan segala tentang kita.

Mungkin bertemunya kita hanya untuk mengajar aku tentang erti cinta, kita berkasih mengajar aku erti kasih sayang.dan mengajar aku  untuk berdikari  tanpa bantuan orang lain  tika saat susahku.............
hiba sungguh hati ini,seakan jantung ini berhenti berdegup , seperti tiada lagi darah yang mengalir di tubuhku..kesedihan yang tidak sanggup ditanggung lagi dan mutiara-mutiara jernih mengalir deras keluar dari kelopak mataku tidak sanggup lagi menanggung kesedihan ini..
Tiada siapa yang sudi mendengar rintihan ini dan aku harapkan dengan penulisan ini membuatkan hatiku sedikit tenang...
Di mana hendak ku cari satu kekuatan untuk membuang perasaan sedih ini, sejauh mana aku boleh menyembunyikan kesedihan ini untuk menempuh hari-hari yang mendatang..bayangan dirimu sentiasa menghantuiku membuatkanku tidak berdaya untuk bangun semula..

aku akan cuba sedaya upayaku hidup tanpa mu..

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan