Selasa, 7 Februari 2012

* teNAngkaN JiWa *

Menenagkan dan menghabiskan masa dan melangkah hari ke hari tanpanya disisi amat memilukan,
tapi apakan daya aku untuk melakukan sesuatu yang aku sendiri tidak memahami apa yang telah terjadi..
Dan aku disini mencuba untuk tidak berharap terhadap dirimu lagi..

Aku harapkan kesibukkan yang aku cipta sendiri ini dapat menenangkan jiwaku serba sedikit..
bersama-sama kawan sekelasku bercuti di Port Dicson... malam untuk pergi ke majlis kenduri cukur jambul kakak angkat kawan kelasku di LUKUT N9..



pic sebelum bertolak dan juga di pantai PORT DICSON...hahhahahhaha
mengharapkan cuti yang akan datang ada destinasi yang menarik lagi untuk berjalan-jalan...
 GEnting HiGhland atau MelaKA...destinasi seterusnya...tunggu saya ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan