Sabtu, 18 Februari 2012

:::-- Bil@^Bersend!r!@n--:::

"yang kerap terlintas adalah kenangan, kenangan yang cukup istimewa..
  berpeluk tubuh menahan rindu,rindu yang amat mendalam..
 tubuh menggigil bila sepi mendatang..
 tidak siapa mengeti hati ini.."
Meratap sayu dalam diam, walaupun lagak ku, aku seakan bahagia.. bukan tidak mahu merebutmu tapi aku tidak cukup kuat untuk melakukan itu.
Siapalah aku bila kau memutuskan ingin brsamanya..


Dalam langkahku kini sunyi.. kadang terasa berat untuk melangkah.. aku rindu kamu.. rindu akan kisah cerita kita..Namun apa dayaku, hanya mampu memamdangmu dalam sunyiku ini.

Dalam sunyi dan sepi ku kini hanya bertemankan rindu pada dirimu..
Cuba untuk mencari haluan bersama bayanganmu..
Namun aku masih gagal untuk melakukan itu, kerna rasa hati ini..
Ada kamu..ada kamu disisi ku...

"sungguh lemah tiada kamu..
 mengalir air jenih dipipiku dalam diam bila tekenangkan kamu..
 tiada siapa akan peduli..
 aku bersendirian..menahan sepi ini...
 sepi yang mendatang membuatkan aku terus lemah"


Berapa lama masa yang perlu ku ambil untuk melupakan mu..
Sungguh sukar untuk menduga sekeping hati, walaupun hati itu milikku...
Sadarlah wahai hati..sadar dia tidak akan kembali..
Bangunlah wahai tuan punya hati.. jangan lagi bersendirian kerna bila bersendirian kenanagan itu akan dibayangi dan menyelubungi hidupmu..
Pergilah kemana sahaja kaki ingin membawamu, jangan lagi kau duduk sendirian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan