Ahad, 19 Februari 2012

##:: r!nt!h@n*huj@n ::##





"hujan yang turun seperti rintihan hati ini..
 merintih akan sesuatu yang sudah sedari tidak akan memilikinya..
 bagaimana lagi ingin ku ungkap rasa hati yang sering berubah-rubah..
 mana arah tujuanku kini..mana dan kemana lagi supaya aku boleh menerima hakikat ini..wahai hati sadarlah...."




susah sungguh ingin menerima hakikat sebenar..kemana sahaja kaki ini melangkah pasti kenangan itu hadir..
kenangan yang indah..kenangan kita.. meraung-raug hati ini menjerit ingin kamu..
ingin kamu disisiku,bersamaku selamanya..

entah barapa lama kita sudah berpisah aku tidak pasti..kerna aku masih lagi merasakan aku bersamamu...
walau hakikatnya itu suma adalah hayalanku..
sungguh lemah hati ini..lemah tanpa kamu..

sungguh banyak dugaan hidup ini.. kadang membuatku hilang pertimbangan.. macam-macam dalam kepala otak ini ingin dilakukan..tapi apa yang dirangcang musnah..musnah tanpa kamu..

"seringku cari cahaya dalam kelam kehidupan  ini..bermimpi,mimpi yang indah..
 bilaku terjaga mimpi itu hanya mainan tidur..
 mungkin begitulah cintamu padaku dulu...hanya ingin memainkan hati kecil ini..
 sungguh..sungguhku tidak sadar akan semua itu.."


wahai hati menangislah..menagis seperti rintihan hujan..mungkin hari ini masih belum boleh menerimanya..
bila kau sudah stabil akan kehidupan kau pasti kau boleh melupakannya..
ingatlah.. semua yang berlaku tidak mungkin kau boleh putarkan untuk membetulkannya semula..
walau bagaimanapun caranya kau perlu melupakannya..

"akan ku buang tentang kamu..kenangan..harapan.. janji-janji itu..
 jauh-jauh dari hidupku..
 jangan lagi kau kembali..
 jangan lagi ulangi semua ini..
 aku cukup terseksa dengan apa yang berlaku dalam kehidupan ini.."


tinggalkanlah aku sendirian untuk selamanya..





Tiada ulasan:

Catat Ulasan