Sabtu, 25 Februari 2012

" PosT!ng Time....."argghhhhhhhhh!!!


Praktikal kali yang ke - 3..
  huh!! gila malas praktikal kali ini..tidak tahulah kenapa tapi yang pasti berat sangat hati ini mahu ke sana..
kali ini praktikal di Hospital Permai Johor Bahru untuk bahagian "Mental Health" hanya 2 minggu disana..
mengharapkan semuanya akan berjalan dengan lancar..Selamatkan perjalanan kami Ya ALLAh..
sungguhpun hati ini seperti tidak bersedia untuk menjalankan tugas ke sana, tapi bagilah aku sedikit semangat untuk teruskan perjalan ini..bantu aku dalam setiap pergerakkan aku..dan sentiasa melindungi aku dari segala cabaran yang akan aku tempuhi..

Esok (26/02/2012) jam 6pagi akan bertolak ke JOhor..
mengharapkan semua akan berjalan dengan lacar..dan moga tibanya aku disana semangat akan ada untuk melakukan tugas disana..amin...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan