Rabu, 8 Februari 2012

" sEpI_Itu_INdaH "

" kadang-kadang..
sukar kita akui ..
sebenarnya kita bersendirian..
walaupun ramai di sekeliling..


kadang-kadang..
tanpa kita sedari ..
rupanya kita berteman ..
                                                      sedangkan diri kita berasa sendirian.. "


Susah untuk mengambarkan perasaan hati seseorang yang terluka ..
Sungguh pun kerap kali hati ini terguris..
Masih lagi mengharapkannya kembali seperti cinta yang telah dibina dan macam-macam yang dirangcangkan dan yang dijanjikan....

Hati bermacam-macam menyusun ayat untuk mendapatkan kau kembali tapi otak dan pemikiranku kata jangan... apa dayaku seorang insan yang lemah.. yang aku mampu lakukan hanya berdoa kepadaNYA mengharapkan kau akan menjadi miliku bersama-sama hati dan cinta kita..

Terus terang aku katakan aku tidak pernah redha dengan apa yang berlaku antara kita, aku pasrah dengan apa yang terjadi dengan cinta yang aku agungkan ini..

" membiarkan kau pergi bukan tiada kesan kepada diriku..tetapi aku akui tiada guna bersama dan merintih akan rayu jika kita bersama tiada lagi mesranya..dan aku harapkan aku akan merasa bahagia apabila aku melihatmu sentiasa tersenyum..."


Walaupun aku tidak redha dengan pemergianmu aku amat mengharapkan kau sentiasa bahgia..
Semoga cita dan segala yang kau mahukan kau akan milikinya..

Dan aku disini setiap saat akan ditemankan oleh bayang-banyang yang kau tinggalkan...
Kemana sahaja dengan siapa pun aku tidak akan pernah hilang dengan bayangmu itu kerna hati dan hidupku hanya ada kamu..

Walaupun kita tidak pernah menyambut tarikh lahir... hari yang paling bahgia bagi ku adalah tarikh lahir kita
( 15 / 12 ) .... sepi itu indah kerna tanpa kamu disisi, bayangmu sentiasa menemaniku wahai cintaku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan