Selasa, 8 Mei 2012

:::Memaksa Diri Melakukan Itu:::


Badan penat,otak melayang,hati sarat menyimpan rasa,
Menggagahkan diri, memaksa jari menaip kisah yang mahu diluahkan oleh hati.

Tubuh yang longlai,digagahkan juga,
Tangan meraba-raba di poket buju uniform memcari kunci laptop,
Selesai membuka mangga laptop,
Kaki melangkah lemah menuju ke ruang tamu untuk mendapatkan line yang lebih bagus/laju dari line dibilik..
Alangkah seronoknye jika dapat menaip kisah ini sambil baring memeluk bear kesayangan,
Di ruang tamu tidak boleh melakukan itu kerna tidak sanggup jika bear kesayangan itu kotor..

aaarrrrrrgggggggggghhhhhhh...melepaskan keluhan..
Terasa lega sedikit jiwa ini..

Agak tekanan dengan keputusan yang dilakukan atas keterpaksaan,
Ya..amat memaksa diri,
Menyembunyikan segala kesedihan,
Menguatkan diri melakukan yang tidak sepatutnya aku lakukan..
Hanya mahu melihatmu bahgia, bahgia dengan pasangan yang kau pilih,
Membuatkan dirimu membenci aku,
Itu adalah tujuanku..

Maafkan aku, mungkin hanya ini cara untuk kita melupakan antara 1 sama lain..
Membuang segala rasa bersama..
Menyingkir segala memori saat bahgia bersama.

Aku memaksa diri ini melakukan itu adalah kerna
Aku tidak sanggup orang yang aku teramat sayang terus menerus malukaiku,
Atau pun sebaliknya.
Apa yang aku mahu kau memcapai kebahgiaan yang kau inginkan..

Niat segala apa yang aku lakukan hanya aku dan yang maha esa sahaja tahu,
semoga kau menjalani kehidupanmu dengan kebahgiaan yang kau idam-idamkan..
Aku disini sentiasa mendoakan kesejahteraan hidupmu..
selamat tinggal kisah kita...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan