Rabu, 22 Februari 2012

-_-_-@da lag!k@h bAhgi@ !tu<==









"masih ada lagikah bahgia itu untuk aku..


 tanpa kamu..seluruh jasadku seakan mati..
 kenapa ini yang kau berikan padaku??
 sungguh aku belum puas lagi bahgia hidup 
 bersamamu...
 kerna banyak lagi janji kita tidak tertunai..
 janji akan bersama..
 bersama untuk selamanya..
 hidup aku..adalah hidup kamu..
 hidup kamu..adalah hidup aku..
 mati aku..mati jugalah kamu..
 dan..mati kamu..mati jugalah aku<<---


kau tahu tinggi sungguh anganku ingin bersamamu..
tapi kenapa perpisahan yang kau pilih..
tidak bahgiakah kau bersamaku???
jika tidak kenapa bagi harapan yang tinggi??

masih segar dalam ingatanku saat tika kita bersama...
tidak pernah kau menunjukkan yang dikau tidak bahgia dengan hubungan kita..
tapi kenapa secara tiba-tiba perpisahan ini yang kau pilih??

tahukah dikau..
aku..aku disini teramat terseksa...
terseksa dengan kata putus ini...
bagaimana kau boleh senang mangatakan kata putus itu??
tidakkah kau merasa seksa sebagaimana yang aku rasakan..

"tersenyum aku sendirian bila teringatkan saat-saat bahgia kita...
  seakan ada semangat yang datang...
  tapi bilaku tersedar hari ini kau tidak lagi bersamaku..
  tiada lagi semangat yang hadir..
  mana inginku cari supaya semangat itu kembali wahai cintaku....


aku memohon agar dikau kembali..kembali kepadaku...
tapi..bukan kerna kau simpati keatas diriku..
yang ku mahu..dikau memberi cinta tulus dari hatimu..dan meneruskan kata janji kita dahulu..
aku..aku tidak akan padam kamu dalam hidupku..
kerna kamu..orang yang amat aku sayangi..
dan ku harap kata rinduku padamu akan dibawa arus angin hingga sampai kepadamu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan