Selasa, 21 Februari 2012

....^ j!w@*Terb@nG ^....

" terbangnya jiwa ini bila mana ucapan putus keluar dari lafasmu..
   tika itu aku terasa diri ini terawang-awang mengikut arus angin yang tidak  
   tahu mana arah tujuan...
    pabila aku tersedar dari lamunan..
    aku harapkan itu adalah mimpi ngeri dalam hidupku..
    tapi..itulah kenyataan yang sebenar ,
   walau pahit mana pun aku terpaksa menerimanya..
   bahawa dikau bukan lagi milikku..."


"aduh" itulah yang selalu keluar dari bibirku..menegluh dengan apa yang terjadi keatas cinta kita..susahnya untuk menerima keyataan ini..

masih berlegar-lega diruang mataku, kebahgiaan yang kau taburkan dalam hidupku..
tapi itulah..masa mencemburui kita..kerna masa yang berlalu itu sungguh cepat..
tapi kenapa saat kesedihan ini sangat lambat untuk berlalu??

"aku..aku terseksa..terseksa disaat kesedihan ini..
  puas memujuk hati ini..
  tetap jua merindui akan dirimu...

sudah puas menyebukkan diri dengan pelbagai kerja..
tapi wajahmu..sentiasa bermain-main diruang mataku..
hati tidak putus-putus menyebut namamu..
bayanganmu sering ada kemana sahaja aku berada..
malah tidurku juga hanya mimpikan kamu...

bagaimana aku boleh memiliki kamu kembali wahai cintaku..
aku tidak sanggup lagi dengan seksaan yang kau berikan ini..
hidup seperti rangka bernyawa..
zahir sahaja ada..dalaman..entah kemana....

jiwa ini terbang...terbang tanpa tujuan...
mengharapkan agar suatu hari nanti akan mendapat 1 jawapan yang pasti untuk ke arah kebahagiaan...
dan teramat berharap agak bahagiaku adalah bersamamu..
selamanya hanya kamu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan