Isnin, 12 Mac 2012

Posting ke-3 tamat!! yahooo..!!!

YESSSSS!!!!!!!!!!!!
     Fuhhh..lega akhirnya berakhir menempuh dugaan di HOSPITAL PERMAI..
Ni separuh kawan-kawan kelas aku...gembira tidak terhingga aku masa ini..dalam kepala otak duk pikir nak balik umah je.hahaha...semua tersenyum sebab berakhir dengan apa yang diharapkan..walau pe pun rindu gilew ar kenangan kat sana..



Ini yang lawak member aku ni ngah cuak sebab hari terakhir ni ada aktiviti bersama pesakit so,dia masuk pertunjukan menari muka xboley bela...hahhahaha..pape pun korang dah wat yang terbek ok..

yang ni lagi xley bela..baru bangun tito kot..bangun terus je amik pic ni..
mamai jdnye..weee...

keletihan,menuggu bas untuk pulang ke rumah..hurayyyyy!!
"SELESAI"
O0OO0O0PPPSS!! sebelum terlupa ada pic lagi lah.. 

budak serumah di Appartment Taman Bukit Kempas

ini pulak amik berkat, moge berkat itu dimakbulkan..

Alhamdulillah semua yang diharapkan berjalan dengan lancar..
mengharapkan praktikal yang akan datang akan dapat lebih ilmu dari orang yang berilmu..
dan moga semua rakan termasuk aku akan lulus dengan cemerlang peperiksaan LJM (Lembaga Jururawat Malaysia) insyallah pada akhir tahun ini..

Masa yang berlalu itu adalah kenangan..dan kenangan itu aku menaipnya disini untuk tatapan masa akan datang..
pasti akan merindui kamu semua..







Tiada ulasan:

Catat Ulasan