Selasa, 14 Mei 2013

OOoooooWwwHhhhh USS

UNIVERSAL STUDIOS SINGAPORE
AHAD 12 MEI 2013

HUHUHU.....OK, sangat teruja mane taknya pertama kali masuk Singapore..

Ini harga tiket USS...
Dalam DOLLAR ok,
Yang penting bukan duit aku lah..
hehehehe..
100% duit Along, duit aku simpan je..
lalalalaalalalalalala
2 hari sebelum masuk Singapore baru tergedik-gedik mahu buat pasport..
haha, gambar tak ley tengok, amat lah buruk.lalalala...

20 dollars je along bagi, hmmm..syukurlah kan dari xde,
tapi aku guna 4.50 je, hahaha.. beli air 1 botol je, panas, tapi tak nak minum banyak sebab kat sana kalau buang air, tak ada air untuk cuci, kat sana suma lap guna tisuu...eeuuuwww, geli..hahaha

Jam 9:30 pagi suda siap,ala kadar je.
Dalam jam 11 sampailah kat USS..
Best, masih tak puas!! Nak pergi lagi =)

Masuk-masuk je Tonton SHREK 4D, best....
yang tak boleh bela, main sembur-sembur air lak..
pape, TERBAIK!!!!


Lepas amik je gambar ini, aku masuk kawasan TRANSFORMERS tonton 4D,
hohohohohohoho...sangat memuaskan,
Nak masuk sekali lagi tak boleh lak,
Kuar je along & kak ipar tanya, best ke tak, aku pun cakap TERBEK!!!..
Along tak boleh tahan, dia lak masuk lepas aku, kak ipar tak boleh masuk sebab mengandung, kang masuk tak pasal boleh terberanak kat dalam 2..
hahahahaha, dengar je lah kami bercerita.
Lepas bersalin nanti pergi lagi ye.

HAH!! yang ini lagi lah, bukan main ajak along naik, sampai atas ketar lutut..APTB
Mula je benda itu gerak, aku terus pejam mata, ketakutan..
Jerit pun tak dengar suara,hahaha
Sebelah kanan itu along, tenganga menjerit tak habis..
Agak-agak tempat apa ni??
Yang ini lagi kelako, along suruh aku masuk dia cakap rugi dah datang tak masuk..
aku pon dengan beraninya, masuk sorang-sorang,
Tak sampai setengah jalan, tiba ketakutan masa masuk tak pikir apa yang ada dalam ni, mana aku tak takut masuk dalam tu sunyi semacam, dalam kepala nak terus ke depan ke, nak undur keluar balik dupdapdupdap jantung ni, baru terpikir, nama pun tempat MuMmY mesti rumah hantu.
Mati aku!! jerit dalam hati, apa nak wat ni, tiba ada lak orang masuk diaorang dalam group 4 orang, 2 lelaki dan 2 perempuan.
huh! hati lepaskan lelah, nak tau apa aku wat??
Dengan muka tak malu,tanpa segan silu, tanpa berkata apa-apa, terus je capai tangan salah sorang perempuan dari group tadi..hahaha, GILE tak aku???
lepas itu baru aku cakap kat orang itu "i'm alone, i so fear..plz i want joint ur group."
Terpaksa speaking sebab kat sana sumanya orang luar, dan perempuan itu dari Philippines.
Nasib baiklah dia cakap ok, yang tak boleh bela salah sorang lelaki dari group itu ajak aku bual, aduh terbelit lidah ni..nasib-nasib..
Tapi yang aku bengangnya bukan rumah hantu naik Roller Coaster ,
hahaha, bengong tul aku ni!!









Inilah along & kak ipar, macih bawak jalan..
lain kali bawak lagi ye, tak puas lagi main dalam UsS..
Memang tak puas, ada wit nanti nak ajak kawan-kawan lak lah pergi..
YEEAAAHHHH!!! TERBEK =)
babye






Tiada ulasan:

Catat Ulasan